Hallå!!! Klicka och rösta...

Hallå!!! Klicka och rösta...
Rösta på den här bloggen genom att klicka på loggan.

onsdag 9 mars 2011

insynsskydd

Äntligen fick jag igår ändan ur... och köpte fönsterfilm till vårt badrumsfönster. Nu har jag satt upp det också - det blev helt OK - så nu kan vi duscha utan att grannarna ska behöva se på.

Enligt plan har vi ingen insyn från gångvägen som går utanför här - det var därför vi valde att inte ha frostat glas i badrummet. Vad vi inte tänkte på var att det ju står hus på andra sidan gångvägen och de kan - om de vill - titta rakt in i vårt badrum. I alla fall känns det som om de kan det.

2 kommentarer:

  1. Vi har satt vit plast i badrumsfönstren, så att det ser ut som frostat glas alltså.. det blev också ganska ok.
    Men var har du vårtecknen??

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Googlade på fönsterfilm och hittade ert badrum! Just en sån film letar jag efter...... Var köpte ni den, undrar jag!! Snälla ge mig ett tips....
    MVH may-vor@hotmail.com

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...