Hallå!!! Klicka och rösta...

Hallå!!! Klicka och rösta...
Rösta på den här bloggen genom att klicka på loggan.

söndag 5 september 2010

Vädergudarna var med oss idag också. Sol och ca 17 grader varmt. Perfekt för att fortsätta måla.

Folke är uppe och inspekterar mammas målning tillsammans med pappa.

Tur att vi slipper måla den här takfoten vinglandes på en hög stege sen. Mycket lättare och snabbare att få det gjort från byggnadsställningen. Ett ord som för övrigt är mycket snyggare på engelska: scaffolding.

Här kan man se hur nära det är mellan vårt hus och mitt föräldrahem - nio meter.

Folke klättrar lite på byggnadsställningen under mormors överinseende.

Mårten tar slut på färgen på husets högsta punkt.

1 kommentar:

  1. Mitt förra spår var ju inte så spårbart via mitt/min Google-konto/blogger-profil, tänkte inte på det. :)

    Bra jobbat i helgen, jag lånar gärna vädergudarna måndag samt tisdag denna vecka om det går bra?

    /Anders & Linda
    http://mitto.dryg.net
    "Evighetsprojektet"

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...