Hallå!!! Klicka och rösta...

Hallå!!! Klicka och rösta...
Rösta på den här bloggen genom att klicka på loggan.

lördag 1 januari 2011

Körsbär på toppen


Jag har fått min första blog award av Carin som tillsammans
med Peter skriver bloggen Salsta to see. Tack så jättemycket!

peluk

Här följer tre saker som jag gillar:
  • Att vårt hus hann bli klart under 2010, att vi sakta men säkert börjar komma i ordning där och att barnen gillar huset och sina nya rum så mycket.
  • Att det är jullov och jag har fått spendera mycket tid med familjen. Vi har hunnit - och ska framöver också - träffa många goda vänner.
  • Att ett nytt år bara kan bjuda på nya erfarenheter!
Jag skickar vidare dessa körsbär till fem hus-bloggar som jag följer - eller i alla fall fyra av dem, men jag hoppas på den femte också kenyit
Skogsråvägen 21
Ahlmark bygger en modern variant
Vårt nya hus
Värvaren 3 - dagboken
och slutligen till Godisbyxan som måste återuppta bloggandet och börja skriva om sitt hus nu!!

Det som krävs av er fem är att ni berättar om tre saker som ni gillar och sedan ger awarden vidare till fem andra bloggar. Lycka till och god fortsättning på 2011.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...