Hallå!!! Klicka och rösta...

Hallå!!! Klicka och rösta...
Rösta på den här bloggen genom att klicka på loggan.

onsdag 22 december 2010

-22

Phu!

Brrr...

Hela dagen har gått åt till att städa och flytta in vårt bohag. Vi har fått hjälp med både städandet och flyttandet - och det var tur det annars hade vi nog bara kommit halvvägs nu. Huset har blivit ordentligt vädrat också eftersom dörrarna har stått öppna ganska mycket.

Jag parkerade mig i köket redan i förmiddags och efter att jag torkat ur alla köksskåp så började jag packa upp kökslådorna. Jag har inte riktigt hunnit klart, men kommit en bra bit på väg. Mårten har fixat lite i barnens rum och nere i tvättstuga.

Parallellt med detta har vi flyttat runt kartonger och ropat instruktioner till flyttkillarna som burit in allting.

Nu ska vi natta barnen och sedan ska vi gå tillbaka in i vårt hus och fortsätta plocka och pyssla.

Kul är det!

Jobbigt är det!

Mycket grejer har vi!

Bilder kommer senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...