Hallå!!! Klicka och rösta...

Hallå!!! Klicka och rösta...
Rösta på den här bloggen genom att klicka på loggan.

onsdag 14 april 2010

nya påskrifter

Nu i kväll har vi tagit det första definitiva steget mot försäljningen av huset vi bor i. Vi har skrivit kontrakt med Svensk Fastighetsförmedling här i Väsby och redan om två veckor är det fotografering. Så nu blir det till att speeda upp röjningsarbetet här hemma...

Vi måste nog börja skriva ned allt vi måste hinna med. Visning blir det den 16 maj - om en månad alltså. Det är inte lång tid kvar tills dess.

Vi fick en uppdaterad faktura från grund-Göran också och han räknar med att börja om två veckor, så innan dess måste träden vara fällda. Jag får ringa trädfällaren i morgon och höra med honom när han tänker komma. Han sa ju denna eller nästa vecka när jag pratade med honom förra veckan.

PS. jag kommer kalla snickar'n i bygg-Göran i stället tror jag - bygg-Göran och grund-Göran, det är logiskt.

1 kommentar:

  1. Hej Jenny Maria, angående tyget från IKEA.

    Jag tror att det är en nyhet för jag har inte sett det tidigare. Jag har för mig att det stog nyhet på etiketten men jag är inte helt hundra. Klart att det borde finnas om det inte är slut förstås.

    Kul att ni bygger Trivselhus. Nu börjar vi bli några stycken på vibyggerhus.se :-)

    Kram Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...