Hallå!!! Klicka och rösta...

Hallå!!! Klicka och rösta...
Rösta på den här bloggen genom att klicka på loggan.

söndag 18 april 2010

vett och etikett

Innan helgen ringde jag och pratade med trädfällaren och han kommer antingen på måndag eller tisdag. Jag hoppas att jag har tid att vara där då, dels för att fota lite men också för att jag tycker att det är spännande att se hur det går till när de tar ner så stora träd. En av tallarna är helt enorm.

I morse när jag låg och funderade lite kom jag på att vi måste ta reda på mer exakt när grund-Göran kommer att sätta igång. Jag vill nämligen förvarna grannarna - det känns som det tillhör husbyggandets vett och etikett. Särskilt som vi ska bygga mitt i ett gammalt villakvarter. Det kommer inte att gå obemärkt förbi för någon på gatan.

Antingen får vi gå runt och prata med alla eller så skriver vi ett litet brev och lägger i lådan till de närmast berörda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...