Hallå!!! Klicka och rösta...

Hallå!!! Klicka och rösta...
Rösta på den här bloggen genom att klicka på loggan.

onsdag 21 april 2010

Oups

Pappa har meddelat att det ser väldigt prydligt ut på tomten efter avverkningen igår. Hans björkkubbar var prydligt staplade på ett ställe och hans pensionärs/gräsänklingsdag hade gått åt till att kärra upp hälften av dem till den väntande vedhögen. Han samlar mycket att klyva.

Grund-Göran hade varit ute på tomten också och inspekterat - och konstaterat att alla träden var borta. Han hade sagt till pappa att han kanske skulle börja i morgon med sitt jobb. Men... vi har ju inte ens skrivit kontrakt än och jag vill ju meddela grannarna (i alla fall några dagar innan det kommer stora maskiner dit) att det snart drar igång. Och gärna själv också veta om att de ska börja. Det blir lite märkligt annars.
siul
Vi sitter här och undrar om vi har missat nåt. Det är ju inte det att vi INTE vill att han ska börja, det kom lite plötsligt bara. Vi får kolla upp det first thing i morgon.

Jag får väl sätta mig och skriva på det där meddelandet till grannarna som jag föreställer mig ska bli så trevligt att alla eventuella oegentligheter, oljud och buller i och med schaktning, sprängning och grundläggning kommer gå dem alla förbi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...